22 de desembre, 2006

Deu i deu

Nadal i Reis, dos dies per regalar. A posta o a contracor hem entrat en el joc del consum i ens hem abocat a gastar-nos la paga extra i un xic més en regals per als altres o per natros mateixos (Nadal es l'excusa perfecta per auto regalar-nos allò que més desitgem i que ningú ens regalarà)

Els que volen vendre ho saben, i ens bombardegen amb publicitat amb traïdoria i a totes hores. A part dels perfums i els petits aparells que fan de tot, sempre m'han sobtat els anuncis de rellotges. Després d'anys i panys de mirar revistes i anuncis de televisió m'he adonat que els rellotges en la majoria d'anuncis sempre marquen les deu i deu.

Suposo, que les sagetes queden mes estètiques, més equilibrades en aquesta posició, potser perquè marquen la "V" de victòria. Sigui el que sigui, els publicistes s'ho sabran.

De totes maneres és una bona hora per quedar per a sopar, per sortir de la feina a fer el cafè del matí, o per penjar un post.

Jo de moment quedo amb mi mateix per donar un tomb per avingudes, carrers i places i copsar la festa, demà a les deu i deu...

2 comentaris:

Gustau Moreno ha dit...

Segons van dir-mos en una classe de publicitat, a la facultat, els rellotges dels anuncis marquen les 10:10 perquè les busques formen un somriure. A mi, cada vegada que veig aquesta hora, em recorda l'hora rècord en què vaig marxar a dormir quan era menut. "Ahir vaig anar al llit a les deu i deu!", li vaig dir a una professora quan jo anava a parvulets. Encara deu riure ara...

Accídia ha dit...

També, si us fixeu, assenyalen o emmarquen la marca del rellotge. Per cert us heu fixat que els anuncis de rellotge són els tercers més surrealistes superats només pels de colònia i els, ja mítics, anuncis de compreses?

Vull ser publicista d'aquestes coses!!