17 de febrer, 2009

Inauguració a la vista...


Sembla que m’apassione el tema de les carreteres i res més allunyat de la realitat, el meu interès pel quitrà és purament circumstancial, i únicament influenciat per la necessitat de desplaçar-me, amb un mínim de garanties de seguretat. Segons la web de l'Ajuntament de Roquetes el proper 19 de febrer, amb la presència del President de la Diputació, s'inaugurarà la rotonda i les obres de millora del tram Roquetes Raval de Cristo, i jo que em pensava que això ja feia temps que s'havia inaugurat, en la de vegades que ja n’he fet ús d’aquest vial.(¿?¿?¿?¿?¿?)

Les obres de la carretera de Roquetes a Jesús, segueixen a pas de formiga, sembla ser i segons informa La Marfanta per retards de Fecsa Endesa en la retirada de les línies elèctriques velles,

...i també ens posa al dia La Marfanta de que les obres de la carretera de 400 metres, que ara separa (és d’esperar que en un futur uneixi) Tortosa de Roquetes, estan a punt de començar.
M'ho crec? No m'ho crec? M'ho crec? Teniu a mà alguna margarida?

2 comentaris:

bajoqueta ha dit...

Això d'inagurar coses acabades i després potser tornar-les a inagurar està de moda. A Tarragona van acabar les obres del passeig del Serrallo, i al cap d'uns dies estaven tornant a aixecar algunes coses. Potser és que volien fer una altra inaguració, misteris sense resoldre...

Unknown ha dit...

Els expedients d'obra pública si semblen molt als expedients X