26 de febrer, 2009

Los Monegros en venda


En plena crisis immobiliària, després de veure el fracàs de mega projectes com Marina d'Or, reapareix el Gran Scala de "Los Monegros", els propietaris dels terrenys d'Ontinyena que han rebut el 4% de l'import de les seves finques donen bots d'alegria.

Alguns dels inversors estan sota sospita, i de moment l’únic que s'està mostrant és una idea. Aigua, electricitat, una estació de l'Ave, el segon aeroport espanyol, la segona ciutat d'Aragó. Jo també sóc capaç de somniar un projecte semblant a Fullola, posem per cas...


Però no tot són aplaudiments, també hi han veus discordants i recollida de signatures contra el projecte, gent que veu que tot això és "l'Engany del rap: poca cua i molt de cap". Si voleu, feu una ullada a Los Monegros no se venden

3 comentaris:

bajoqueta ha dit...

Jo tot això ho trobo una estafa...

Unknown ha dit...

...i de les grosses !!!

https://laviaaugusta.blogspot.com ha dit...

Com sempre hi ha opinions per a tots els gustos. L'any passat vaig passar tres dies a una casa de pagès de Leciñena (i vaig aprofitar per veure Expo Saragossa) En preguntar-li als amos que n'opinàven, em van dir que a ells ja els hi estava bé si això volia dir portar turisme a la comarca. Pensàven que d'una u altra forma, se'n podien veure beneficiats.