10 de febrer, 2007

El campus ebrenc, és o no prioritari?


Acabo de llegir a l’Ebredigital que el Conseller Huguet, ha llençat la llavor del dubte al qüestionar la financiació del Campus de les Terres de l’Ebre, però ha evitat pronunciar-se sobre la seva prioritat. Jo ho tinc clar, quan eviten dir alguna cosa, la seva opció és la pitjor per natros.

A veure quan tarden en posar en dubte alguna altra financiació de qualsevol altre projecte de les Terres de l’Ebre, quin serà el pròxim?

Un pont que no es farà mai? Una carretera que no es desdoblarà? Un hospital que es quedarà on és ara? Un desplegament de mossos, per a la setmana dels set dijous? Una escola en caracoles?

Això sí, si es tracta d’instal·lar alguna presó o un cementiri nuclear a la vora de casa, no us amoïneu la financiació és assegurada .

1 comentari:

bajoqueta ha dit...

Quan vivia per aquí baix, pensava que era un trauma que teníem la gent d'aquí. Que no veiem els diners dels projectes, ni d'altres coses. Ara veig que no és així que no era cap trauma mal curat. És una realitat a crits. I parlant amb la gent de fóra veig que les Terres de l'Ebre, en general, de vegades no saben on situar-les al mapa. De vegades em sento mal quan algú critica la meva terra, sense saber que jo sóc d'allí. I em sap greu que la ignorància i el centralisme d'esta gran ciutat vaiguen en contra d'una terra i d'una gent que tant estimo. No és just, també tenim a dret a tenir coses que d'altres tenen.