27 de maig, 2007

Ja ho he fet

Ja ho he fet. A mig matí, el sobre amb la meva opció ha entrat a l'urna del meu col·legi electoral de la ma de la presidenta de la taula. Ara és una més i descansa entre les sis parets de metacrilat a l'espera que a les 20.00 hores comenci el recompte.

És curiós constatar que sempre que vaig a votar em trobo amb gent que gairebé són cars de veure la resta del temps.

Avui al col·legi electoral, he trobat un vell i bon amic.
-Has escrit poc, aquesta campanya- m'ha interpel·lat.
-És cert, però darrerament estic força mandrós- li he contestat. Més tard he estat pensant en la meva mandrositat, i viatjant enrera en el temps i en les meves notes, he pogut constatar que en els períodes electorals el meu ritme d’inspiració descendeix estrepitosament i la mandra augmenta en la mateixa proporció...

Seran coses de l’edat...