06 d’octubre, 2007

Sempre navegant

Quatre dies sense deixar cap entrada !!!
Casi, casi un pecat. Però tinc justificació. A part dels blocs, l'altra afecció que es menja el meu temps d'oci és el modelisme naval. He estat embolicat embotellant barquets.
Feia vora sis mesos que tenia una goleta per embotir dins una ampolla i per fi el cap de setmana passat el vaig acabar i el vaig regalar a la noia del fill. I ara per no ser menys m'he tornat a embolicar en un altre per al noi de la filla, però aquest va ràpid, el vull acabar aviat per abocar-me de cap i peus amb el Falconet, un bergantí-goleta, dels que van trafegar, i de valent, per les nostres costes a la segona meitat del segle XIX i primeries del segle XX.

Ja veieu, als blocs o amb maquetes, jo sempre navegant.
Foto: Casc del Falconet esperant a ser calafatejat