19 de novembre, 2006

Avui m'agafa mandra...



Fa dies que esperava unes estonetes amb sol per anar fins a les meves dressanes al Canalet, impermeabilitzar el casc i sobre tot les sortides de les bocines de les hèlics i de la pala del timó de l'Eo. M'hagués agradat aplicar la resina de poliester sobre fibra de vidre, però a Tortosa sols n'he trobat de 450 gr/m2. Per sort per mí, la dona acabava de rebutjar unes mitjes amb una carrera monumental, les he reciclat usant-les de soport. Amb un gramatge de menys de 60 gr/m2 han anat de conya.




Mentre la resina es pren el seu temps per secar-se, li he donat una ullada a la parcel·la, es nota que estem tenint un acabament d'any plujós, per l'herba sembla la primavera, i els ametllers han guanyat fulla en lloc de perdre'n. La pluja es benvinguda, però aquesta temperatura em mosqueja. Tot sigue que per tercer any seguit desprès de Nadal, torne a gelar. Anem llestos... Hauria de segar l'herba, però serà un altre dia avui m'agafa mandra...