19 de novembre, 2007

Converses amb l'espill

Quina manera de començar la setmana, amb un fred que pela. Deien que la onada de fred ja estava de passada, i jo que m'ho vaig creure. Aquest matí tocava visita al CAP, camí de la consulta m'he fotut de fred, però bé el metge no m'ha trobat gaire fotut, ja és algo.

Després de camí a la feina ja no tenia fred, sinó emprenyamenta, n'he tingut un fart per anar de Roquetes a l'eix de l'Ebre, mig quilòmetre d’embós, tan hi feia agafar la carretera fins la plaça Corona d'Aragó, com agafar l'avinguda de la Diputació, totes dues a tope, ja veurem que passa quan facin l'Hospital i el CAP... o també se’n foten de natros?

A la tarde, he passat per l'hort, que ja feia dies que no hi anava, l'herba se'n fot de mí i ja es passa de mida, hauré de posar-li un correctiu, i ser inflexible amb la seva aplicació. Quan el sol ha marxat pel darrera dels Ports, el cel s'ha envermellit i he pensat que ja era hora de tornar a casa, però abans he omplert la bossa amb mandarines, taronges i un parell de magranes que encara sobrevivien a la voracitat dels pardals, que se'n foten tan com volen de totes les mesures dissuasives que se'm puguen acudir.

I per si no en tenia prou, la comissaria europea de la cosa de les telecomunicacions adverteix que Espanya és un dels països, on l'energia i les comunicacions són de les més cares de la Unió, la banda ampla és un 20 % més cara que a la resta.

Això sí, com si tots guanyéssim alguna cosa, constantment ens refreguen per la cara els guanys de Telefònica: un 25 % més que l'exercici anterior...a costelles nostres.

Estos si que se'n foten de natros !!