30 de març, 2011

Entre nosaltres: El caçador d'estels


El proper dimecres 6 d'abril, a la Biblioteca Mercè Lleixà, ens tornarem a retrobar al voltant d'un llibre. Per aquesta ocasió l'obra escollida és "El caçador d'estels" de Khaled Hosseini.

Fa uns dies que vaig un pèl atrafegat i encara no havia fet els deures, així que el dilluns a la tarde em vaig passar per la Biblio per recollir el llibre i la pel·lícula "Cometas en el cielo" que és la versió cinematogràfica en castellà de la novel·la, la pel·lícula no hi era, per vaig agafar un exemplar del llibre.

Aquesta tarde he acabat de llegir-la i el proper dimecres, a l'espai "Entre nosaltres" de la Biblioteca de Roquetes, en parlarem dels sentiments i emocions que desferma, però mentrestant aquesta novel·la extraordinària m'ha deixat amarat de tristesa.