11 de gener, 2011

Entre nosaltres: La caiguda dels gegants


El dimecres 2 de febrer a les 19h, tindrà lloc a la Biblioteca Mercè Lleixa de Roquetes el cafè tertúlia Entre nosaltres, on compartirem experiències de l'obra "La caiguda dels gegants" del Ken Follett.

Quan vaig acabar de llegir "Los pilares de la Tierra", també de Ken Follett, em vaig fer la promesa que aquell era el darrer totxo que llegia, però el Pare Noël em va temptar deixant-me sota l'arbre de Nadal la primera novel·la de la trilogia "The Century" de Ken Follett. La caiguda dels gegants a pesar del miler i escaig de pàgines es llegeix en un tres i no res. En parlem el proper 2 de febrer.

2 comentaris:

maririu ha dit...

llastima jo arribo a Tortosa el divendres 11/02 i m'en torno a Paris un mes després. Ara a Ken follet no l'he llegit...
pero algo podrieu organitsar durant aquest mes?

Unknown ha dit...

Maririu, el mateix divendres 11/02 a la Biblioteca de Roquetes es presenta la novel·la col·lectiva Il·lusions i incerteses, i segurament durant el mes següent alguna cosa hi haurà...