18 d’octubre, 2010

Il·lusions i incerteses: Estic més content que un ginjol !

Foto de l'Arare o d'algun dels seus amics.

Enguany per primera vegada en trenta anys he fet les vacances atomitzades. Per una cosa o per l'altra he anat deixant bocins del meu descans anual escampat pel galimaties numèric del calendari. Jo reservant-me uns dies per la presentació de la nostra novel·la col·lectiva: Il·lusions i incerteses a la Llibreria Bertrand de Barcelona i per poc em quedo sense poder anar-hi.

Però el dijous passat vaig ser d'hora, em va atabalar una mica la quantitat de gent, jo esperava algo més recollidet així com en família, però no. Tot plegat va resultar agradable i va servir per carregar-me les piles, que darrerament les duc una mica descarregades.

El divendres, més literatura. A la Llibreria "La 2 de Viladrich" de Tortosa vaig assistir a la presentació del recull Mitja dotzena d'ous de Jordi Pijoan-López. Era present el Jordi i fent els honors el Jesús Maria Tibau. Un acte força agradable, adobat per la fina ironia del Jordi i el Jesús.

El dissabte, seguim amb la literatura. A la llibreria Serret de Vall-de-roures, el David Monteagudo signava la seva novel·la "Fi" de la que recentment, l'Amenabar ha adquirit els drets pel cinema. El David, és un home senzill, d'aquells que et cauen bé a la primera. Em va signar la seva novel·la i jo vaig fer el mateix amb un exemplar d'Il·lusions i incerteses i l'Octavi Serret, com és habitual va immortalitzar el moment.

1 comentari:

bajoqueta ha dit...

Moltíssimes felicitats pel gran èxit!

Ja fa dies que me la vull comprar però sempre que passo per Tortosa o vaig a toc de pito o bé la llibreria està tancada. A final de mes que baixo entre setmana a vore si la compro que tinc moltes ganes de llegir-la.

Terra de llibres