14 de novembre, 2008

De la figuera estant


Si ja ho se. Ja m'ho va dir el metge, que estar a la figuera no es pot considerar fer exercici. I encara que des de la figuera puga imaginar que corro, salto, ballo i volo, totes estes activitats no serveixen per a la finalitat que ell preten: desrovellar i desengrasar.

Aixó sí, em permet que les caminades siguin tot lo absurdes que jo vulgue, poden-me transmutar en formiga, elefant o pinguï, pujarme a la parra, estar-me a la figuera o volar com una mosca, sempre que no deixe de caminar.

Potser tenia raó bajoqueta quan en un comentari a una de les meues entrades, es preguntava si a les Terres de l'Ebre no podem caminar i prou, que sempre hem de fer alguna cosa més.

A les Terres de l'Ebre, no ho se. Però jo no puc caminar i prou, alguna cosa he de barrenar per passar-m'ho bé.