15 de novembre, 2009

El virus del doble accent



Que els virus tenen molt mala bava és del tot conegut, darrerament el de la grip A està de moda per la seva frenètica incidència. De moment en soc lliure d'aquest mal, però aquesta setmana un "bitxo" d'una altra mena ha afectat al meu estimat ordinador. A saber com, el virus del doble accent s'ha colat en el meu sistema, burlant a l'antivirus, una aplicació que m'ha demostrat ser del tot inútil, al temps que excessivament cara. Per fer-vos una idea, a l'escriure una paraula amb accent, el bitxo ho feia d’aquesta manera: incid``encia, en lloc de incidència.

Després de diversos anàlisis a fons amb l'antivirus tradicional, el malalt seguia sense recuperar-se. Han hagut de ser dos petits programes de descàrrega lliure: un antimalware i un netejador els encarregats de deixar-me el sistema una altra vegada net com una patena.

Aneu en compte amb allò que rebeu...

3 comentaris:

assumpta ha dit...

Ho intento, encara que a l'agost també en varen colar un virus.
Ara, ja tinc dit a qui m'envii correus on hi figuri més d'un receptor que ho facin en ocult. I també que els arxius annexes, siguin això arxius annexats i no enviaments de reenviaments de reenviaments...
S'ha d'anar en compte!

Quattrocento ha dit...

Òstres, aquest virus també el tenia jo... També em passava el mateix, però desconeixia que era un virus. Gràcies a deu, a l'hospital dels ordinadors em van dir que el meu ordinador tenia solució.

FULLEDA - PETI QUI PETI ha dit...

Jo tamb´´e el tinc?

Quins rogrames has usat?