27 de novembre, 2009

"Una sortida digna", presentada a Roquetes


Passaven uns minuts de dos quarts de vuit quan Francesc Ollé, Regidor de Cultura de l'Ajuntament de Roquetes ha iniciat l'acte de presentació del llibre "Una sortida digna" de Jesús M. Tibau.

Jesús com sempre ens a delectat amb les seves paraules que semblen relats que s'escapoleixen dels seus llibres i que són capaces d'arrancar com a mínim un somriure.

Alguns dels assistents s'han atrevit (bajoqueta entre ells) a llegir al públic alguns del contes de Tibau, i com a colofó l'escriptor Vicent Pellicer i el director de teatre Xavier Aragó, ens han regalat amb la lectura a duo del relat "Una gàvia nova al mirador".

En acabar i abans de marxar de la Biblioteca Municipal de Roquetes uns deliciosos dolços i una copeta de mistela...

...i a l’hora del comiat, Xavier Aragó deia: "Hem vist als amics, hem xerrat, hem llegit, hem rigut, hem menjat i hem begut. Ho hem passat bé!!"

Totalment d'acord.

4 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

gràcies per la teva presència i el teu suport.

assumpta ha dit...

M'ha recordat la presentació que es va fer a la llibreria Catalònia de Barcelona, on també varem coincidir diversos blocaires amb en Jesús M. i va ser una vetllada magnífica.
Felicitats a tots plegats!!!
=)))

bajoqueta ha dit...

Després dels nervis que vaig passar, puc dir que em va agradar llegir un dels contes que me va agradar molt. Encara que em falta molt i molt per fer-ho bé jajajaja.

Em va encantar la lectura a dos veus que van fer :)

Jesús M. Tibau ha dit...

al meu blog hi ha un acara que potser coneixes