26 de juny, 2007

Conurbació sense aigua?



Vaig fer-me una promesa a mi mateix, passaria de les coses de la política municipal, al menys fins el 26 de setembre, quan es compleixin els 100 dies de governs locals, però Gustau m'ha temptat, amb les seves entrades sobre el cinquè aniversari de la Mancomunitat Roquetes-Tortosa, que em sonen a música celestial: conurbació de 50.000 habitants; serveis i equipaments compartits; i la prioritat de l'arranjament de la carretera de Tortosa-Roquetes, això m'ha arribat a l'ànima. Assegut a un núvol i elevant-me, estava a punt de paupar l'estratosfera, quan de sobte he llegit l'entrada de les declaracions del Molt Honorable d’aquí la vora i m'he fotut una nata contra la dura realitat.

Una vegada més ens faran patir, i si no hem après que no podem perdre el temps mirant-nos el melic, la propera no la mamarem tan dolça...